Jump to content
Acasă Staff Downloads Teamspeak 3
Sign in to follow this  
GeO

Yamaha Tracer 700 – Micul explorator

Recommended Posts

Yamaha-Tracer-700-31-830x467.jpg

Un sport tourer de categorie medie, Yamaha Tracer 700 te convinge imediat că nu ai nevoie de mai mult dacă îți dorești o motocicletă versatilă. Recomandarea noastră este să bifezi pe lista de cumpărături gențile laterale de fabrică, nemontate însă pe motocicleta testată. Nu doar că sunt aduc o notă plăcută designului, dar utilitatea acelui spațiu de încărcare va face toată diferența la condusul zilnic, deseori însoțit de mici bagaje. În plus, având dimensiuni relativ reduse, e puțin probabil să încurce atât de mult în trafic. Dacă vrei să faci și piața sau să-ți cumperi vreun pepene în drum spre casă, va trebui să iei un topcase, are de 39 litri

Yamaha-Tracer-700-34.jpg

icilindrul CP2 cu manetoanele vibrochenului decalate la 270° livrează destul cuplu la orice turație, ceea ce oferă un avantaj major în oraș. Nu trebuie să tragi de motor turându-l excesiv ca să ai un răspuns decent al accelerației. Fără conotații negative, e o jucărie la condus, iar ăsta e punctul ei forte. Cei 74,8 CP sunt livrați la 9.000 rpm, așadar, când ai impresia că întârzii undeva și te grăbești, tot ce ai de făcut ca să exploatezi la adevărata valoare motorul este să-l turezi. Te poți juca după bunul plac plimbându-te printre treptele de viteză, cutia fiind precisă și selectorul ușor de manevrat.

 

Tracer 700 are la bază modelul MT-07, căruia iau fost aduse câteva modificări. Are parbriz reglabil manual, i s-au montat niște carene, șa dintr-o singură bucată și apărători de vânt în dreptul manetelor pentru a-ți proteja mâinile când vremea nu-i prietenoasă. Pentru mai multă stabilitate bascula a fost lungită cu 50 mm față de cea a suratei naked.

Tracer 700 descusut și pus la treabă
E capabilă de un ritm rapid. Iar în timpul depășirilor la drum lung, acel cuplu livrat de jos te va ajuta. Dacă ajungi pe un drum virajat și începi să-i dai cărbuni îți vei da seama destul de repede că nu pentru asta e făcută. Furca față avea ceva mai mult de lucru cu mine la ghidon (am în jur de 100 kg), dar era clar că e de preferat să păstrez frânările puternice pentru momentele în care sunt cu adevărat necesare. Apropos de frâne, discurile de 282 mm sunt mai mult decât suficiente pentru cerințele cotidiene și un ritm crescut dar, feedback-ul manetei nu te îmbie la un mers sportiv. Tocmai undeva între plimbare și sprint pare că îi place să fie condusă, cu scurte reprize sănătoase oferite de motor. Să te bucuri de plimbare, nu să-ți faci griji de ce te-ar putea surprinde dacă intri tare în următorul viraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lll
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Despre Noi

Suntem o comunitate cu domeniul NewMoon din 2018 dar cu o echipa Administrativă formată în anul 2012. Scopul nostru este să va readucem plăcerea de a va distra și de a întemeia noi prietenii.

 

Social Links

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.