Jump to content

X Matei X

GFX Designer
  • Content Count

    82
  • Donations

    $0.00 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5
  • Points

    525 [ Donate ]

X Matei X last won the day on November 5

X Matei X had the most liked content!

2 Followers

About X Matei X

  • Rank
    Membru Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location:
    Suceava
  • Interests
    Sa fac lumea un loc mai bun.

Recent Profile Visitors

171 profile views
  1. X Matei X

    Inscrieri AOTW#2

    Tema: Vectori: free Efecte: free Timp de inscriere: 06/06/2019 Organizatori: X Matei X REGULAMENT Dimensiunile sunt : 150x250 Creatia trebuie sa contina textul: newmoon.ro Creatile animate sunt interzise! Sunt interzise avatarele cu continut pornografic Pastrati fisierul .psd Lucrarile le veti trimite organizatorului prin PM [X Matei X] Citeste tot regulamentul inainte de a te inscrie la concurs ! [!] Atentie: Exista un singur castigator!
  2. Al 150-lea a murit pentru ca a fost beat si batut,(In Ferentari)
  3. RO: Aici puteti discuta orice despre seriale. ENG: Here you can talk everything about TV series.
  4. Glen Schofield, mintea creativă din spatele unor jocuri de succes precum cele din seria Dead Space (dezvoltate alături de Visceral Games) sau Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Advanced Warfare şi Call of Duty: WWII (dezvoltate alături de Sledgehammer Games), a părăsit tabara Activision, fiind cooptat în cadrul PUBG Corporation, companie responsabilă pentru shooter-ul de tip Battle Royale PlayerUnknown’s Battlegrounds. Schofield nu va lucra însă la PUBG sau o eventuală continuare a acestui joc, ci a fost numit la conducerea unui nou studio - Striking Distance. După spusele lui Schofield, Striking Distance, acum în căutare de personal, va realiza un nou titlu AAA bazat pe poveste (probabil single player), a cărui acţiune va fi plasată în universul PlayerUnkown’s Battlegrounds.
  5. Conditii de resepctat pentrutru a va fi analizata cererea Vechime forum: 1 luna Numar minim de posturi: 20 posturi Model 1. Prenume: 2. Nick-name: 3. STEAM ON/OFF(Daca ON lasati-ne link profil): 4. Varsta: 5. Vechime: 6. Ati mai participat vreodata in astfel de proiecte?[Tip AMX ACADEMY]: 7. Ce cunostinte aveti despre Counter Strike 1.6/CS GO?: 8. Ce mod de joc practicati cel mai des(public/mix-war)?: 9. Am citit Regulamentul si stiu cum o sa promovez aceasta scoala(da/nu): 10. Aveti casti si microfon?: 11. V-ati alaturat grupului Overwatch pe steam?(CLICK): 12. Utilizati teamspeak3?: 13. Jucati pe vreun server al comunitatii(scrieti unul singur/pe care il frecventati cel mai des): 14. In cazul elevilor care doresc sa participe la School CS:GO- Care este cel mai mare rank obtinut in Cs:Go?: 15. Unde vrei sa aplici, Academia CSGO - Academia CS 1.6?: 16. Ti-a fost recomandata academia de catre cineva(daca "Da.", de catre cine)?: - Daca sunteti STEAM ON va rugam sa va adaugati si link de la profil/profile. - Vechimea trebuie notata in zile/saptamani/luni/ani. - La punctul nr. 7 puteti oferii un rezumat despre experienta voastra, cum ar fi daca stiti ce inseamna codurile precum wall(cum va dati seama de el in poze/demo), aim(cum va dati seama de el), no-recoil(cum va dati seama de el), no-spread(cum va dati seama de el), diverse moduri cs, s.a.m.d, dorim sa notati cat mai multe informatii pentru a cunoaste baza de la care pornim sa va invatam. Optional. - La punctul nr. 9 este obligatoriu sa aveti casti(ne asteptam ca majoritatea sa detina asa ceva, dar acea minoritate trebuie sa stie ca nu pot fi efectuate analize corecte daca sunetul nu este si el cel potrivit) - Cererile sunt procesate numai la sfarsit de saptamana. Motivul? Timpul de raspuns la lectii sa fie egal pentru toti. Sustinerea lectiilor LIVE: -Elevul are dreptul sa exercite suport de la Profesor la orice lectie, prin sustinerea ei live pe TeamSpek3 in camera OverWatch School, in una din sub-camerele Live. ( ajutarea de catre Profesor la analiza unei lectii, nu va atrage calificativ negativ, in ceea ce consta acest aspect), ci se va puncta doar raspunsul elevului asupra lectiei. Aceasta actiune sa va stabili prin PM impreuna cu Profesorul (data/ora), neprezentarea la data si ora stabilita se noteaza cu absenta la lectia respectiva. Lasati un reply in acest topic, cu cererea voastra de inscriere.
  6. Aici vor fii anuntate toate schimbarile pe care le va avea Overwatch Academy.
  7. Bine ai venit. Welcome. Bienvenido
  8. Bine ai venit. Welcome. Bienvenido
  9. Bine ai venit. Welcome. Bienvenido.
  10. Nume Config:Jaxi config O mica descriere:Este singurul config,cred eu si cel mai bun config care sa fie pe placul meu.El contine tinta,setarile si viewmodelul lui JAXI. Link download:https://bit.ly/2Wqdn2z
  11. Zilele astea am avut ocazia să mă întorc în timp, pe vremea când aveam vreo opt ani și simțeam gustul FPS-urilor. Jocul? Quake II cu ray tracing. Nvidia a adus anul acesta o nouă tehnlogie pe piață, odată cu plăcile video RTX, care ar trebui să facă ca jocurile să arate mai bine ca niciodată. Am avut două titluri, Battlefield V și Shadow of the Tomb Raider, care au implementat ray tracingul, dar în metode diferite. Battlefield V s-a concentrat pe redarea reflexiilor, iar Shadow of the Tomb Raider mai mult pe umbre. Diferențele, în aceste două cazuri, dintre RTX ON și OFF au fost subtile, dar apoi a venit Metro Exodus care a aplicat ray tracingul la nivel de iluminare, iar astfel global illumination a transformat jocul într-unul superb. Au mai fost anunțate și alte titluri care vor suporta tehnologia Nvidia, însă încă sunt prea puține jocuri ray traced și costul asupra performanței este încă prea mare. Ca să mai aducă tehnologia în fața mai multor oameni, studioul LightSpeed de la Nvidia a refăcut clasicul FPS Quake II cu RTX. Demo-ul este gratuit și poți să încerci ray tracingul și pe o placă GTX, dar nu este recomandat pentru că scăderea performanței este dramatică. Celebrul hit din 1997 este primul joc din lume care este path-traced în totalitate, adică în care s-au unificat efectele de iluminare precum umbririle, reflexiile și refracțiile într-un singur algoritm de ray-tracing. Am testat Quake II RTX și m-am întors la vremea când aveam opt-nouă ani și descopeream toate hiturile de la vremea respectivă. Imediat cum am intrat în joc mi-am adus aminte de meniu, de loading screen și de scena de început cu nava prăbușită într-un colț al camerei. Totuși, ceva nu era la locul lui: jocul arăta prea bine pe un monitor ultrawide la o rezoluție de 3440 x 1440 pixeli. Sigur, texturile erau totuși prea șterse, iar personajele mult prea pătrățoase, însă atmosfera, lumina și umbrele erau din 2019. Schimbarea la față a lui Quake II cu RTX Am intrat în setări și am trecut de la RTX la OpenGl și diferențele au fost sesizabile. Texturile mediului, armelor și inamiciilor era mai șlefuite pe RTX, iluminarea mai bună, mai realistă, iar umbrele mai pline. Această nouă variantă se simțea aproape ca un joc nou, mai ales dacă schimbau și mecanicile jocului, dar aici vorbim doar de un makeover, nu de un remake. Am trecut prin mai multe nivele (și prin amintirile mele din fața unui Pentium (nici nu mai știu ce versiune) jucând Quake II) și am schimbat de la RTX la OpenGL ca să văd diferențele. Este uimitor cât de mult poate schimba lumina o scenă. Diferența uimitoare mi s-a părut într-o scenă în care eram într-o apă și puteam vedea și cerul. Când am schimbat pe modul vechi de redare a graficii am crezut că s-a stricat ceva, că a dat crash, dar nu, era doar vechiul Quake II. Am testat jocul pe un PC format dintr-un procesor Ryzen 5x 1500x 3.7 GHz, placă video Nvidia 2080 Ti și 16 GB RAM HyperX. Am menționat asta pentru că trebuie să-ți zic de performanță. Da, este un joc vechi de 22 de ani, dar ray tracingul este tehnologie nouă și solicită mult placa video. Așadar, Quake II (cu toate setările maxime) a rulat la 40-50 de FPS cu RTX, iar fără jocull ajungea la 1000 FPS. Diferența este uriașă și vreau să-ți arăt că și cea mai puternică placă video RTX pentru consumatori este pusă în dificultate de tehnologia de ray tracing. Sigur, ar fi mers un procesor mai performant în acel setup și probabil stăteam liniștit la 60 FPS la rezoluție WQHD, dar ideea stă în picioare. Ray tracingul încă solicită prea multe resurse pentru majoritatea gamerilor. Da, remasterizarea lui Quake II este o găselniță de marketing a Nvidia prin care vrea să ducă această nouă tehnologie în fața cât mai multor ochi, tocmai pentru că nu există prea multe titluri noi unde ai putea vedea asta, iar aplicarea RTX-ului are încă un efect prea mare asupra performanței. Dar ce îmi este clar este faptul că această nouă metodă de a realiza iluminarea, reflexiile și refracțiile într-un joc este viitorul, fie că o vedem aceste efecte pe viitoarele console sau pe PC-uri. Într-un final, Quake II RTX este ca o mașină vintage căreia i-ai restaurat caroseria, dar la interior sunt aceleași probleme. Așa că mai bine-ți iei o Dacie urătă la exterior, dar funcțională, însă mașina vintage (în cazul ăsta Quake II RTX) este atât de frumoasă, încât te gândești de două ori.
  12. Ecranele cu găuri sau cu decupaje vor dispărea în curând, iar asta datorită unei noi tehnologii dezvoltate de companii precum Oppo sau Xiaomi. În viitor, camerele foto vor putea fi ascunse în display, astfel încât nu va mai fi necesar decupajul ecranului. Wang Xiang, vicepreședinte senior al Xiaomi, a explicat pe Twitter cum funcționează tehnologia. Pentru această implementare de către Xiaomi, camera este încorporată în partea de sus a dispozitivului, ca de obicei. Dar în loc de a decupa ecranul în jurul ei sau de a da o gaură, camera este acoperită cu „o sticlă specială”. Aceasta devine transparentă atunci când vrei să faci o fotografie. Când nu activezi camera, acea zonă devine una normală și poate fi afișat conținutul ca în cazul unui telefon obișnuit. Chinezii de la Xiaomi spun că astfel nu mai este nevoie ca senzorul foto să fie cât mai mic posibil (pentru a avea un decupaj mic), iar acest sistem transparent de afișare va permite instalarea unui senzor mai mare, iar asta ar putea duce la fotografii de o calitate mai mare decât cele obținute de camerele frontale implementate în crestăturile în formă de picătură. Telefoanele cu ecrane decupate vor fi istorie Este o soluție mult mai elegantă decât ecranul cu decupaj sau cu gaură și probabil o să vedem cât de curând telefoane cu un astfel de design. Acum avem nevoie și de un telefon funcțional care să vină cu o astfel de tehnologie. Cei de la Xiaomi au spus că pentru moment „explorează această posibilitate”. Xiaomi este cunoscută pentru produsele experimentale și este posibil să vedem de la ei un asemenea produs la începutul anului viitor. Și Oppo a prezentat aceeași tehnologie într-un clip video scurt, publicat tot pe Twitter. „În această etapă este dificil pentru camere de sub display să atingă aceleași rezultate ca senzorii foto din prezent, este normal să existe o pierdere a calității optice. Dar, nicio tehnologie nouă nu ajunge la perfecțiune imediat”, a spus Brian Shen, vicepreședintele Oppo. SURSA: THE VERGE

Despre Noi


Suntem o comunitate cu domeniul NewMoon din 2018 dar cu o echipa Administrativă formată în anul 2012. Scopul nostru este să va readucem plăcerea de a va distra și de a întemeia noi prietenii.

Parteneri Oficiali


Comunitatea NewMoon


NewMoon logo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.