Jump to content

sGh.

Member
  • Content Count

    53
  • Donations

    $0.00 
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    0 [ Donate ]

Reputation Activity

  1. Like
    sGh. got a reaction from MARACIUKIS in Cerere admin MARACIUKISS   
  2. Like
    sGh. got a reaction from TERMINATORU in cerere admin TERMINATORU   
  3. Thanks
    sGh. got a reaction from Al3X. in Cerere Admin Al3X.   
  4. Like
    sGh. reacted to GeO in Record mondial: wheelie la peste 300 km/h   
    Gary Rothwell e un nene căruia îi place să trăiască periculos, iar cea mai recentă dovadă e recordul mondial pentru cel mai rapid wheelie din lume, la peste 300 km/h.
    În cazul în care nu ştii ce înseamnă un wheelie, o să îţi spunem noi acum: te ridici pe roata din spate a motocicletei sau a bicicletei.
    Acum că am dat la o parte teoria, să trecem la practică, în cel mai extrem mod posibil. Mai exact, cu un record mondial pentru cel mai rapid wheelie din istorie, stabilit de Gary Rothwell, care a ridicat roata din faţă a motocicletei lui (un Suzuki Hayabusa turbo cu 540 CP) la viteza de 337,64 km/h şi a ţinut-o sus pentru un kilometru.
    Dovada, în videoclipul de mai jos:
     
  5. Like
    sGh. reacted to GeO in Yamaha Tracer 700 – Micul explorator   
    Un sport tourer de categorie medie, Yamaha Tracer 700 te convinge imediat că nu ai nevoie de mai mult dacă îți dorești o motocicletă versatilă. Recomandarea noastră este să bifezi pe lista de cumpărături gențile laterale de fabrică, nemontate însă pe motocicleta testată. Nu doar că sunt aduc o notă plăcută designului, dar utilitatea acelui spațiu de încărcare va face toată diferența la condusul zilnic, deseori însoțit de mici bagaje. În plus, având dimensiuni relativ reduse, e puțin probabil să încurce atât de mult în trafic. Dacă vrei să faci și piața sau să-ți cumperi vreun pepene în drum spre casă, va trebui să iei un topcase, are de 39 litri

    icilindrul CP2 cu manetoanele vibrochenului decalate la 270° livrează destul cuplu la orice turație, ceea ce oferă un avantaj major în oraș. Nu trebuie să tragi de motor turându-l excesiv ca să ai un răspuns decent al accelerației. Fără conotații negative, e o jucărie la condus, iar ăsta e punctul ei forte. Cei 74,8 CP sunt livrați la 9.000 rpm, așadar, când ai impresia că întârzii undeva și te grăbești, tot ce ai de făcut ca să exploatezi la adevărata valoare motorul este să-l turezi. Te poți juca după bunul plac plimbându-te printre treptele de viteză, cutia fiind precisă și selectorul ușor de manevrat.
     
    Tracer 700 are la bază modelul MT-07, căruia iau fost aduse câteva modificări. Are parbriz reglabil manual, i s-au montat niște carene, șa dintr-o singură bucată și apărători de vânt în dreptul manetelor pentru a-ți proteja mâinile când vremea nu-i prietenoasă. Pentru mai multă stabilitate bascula a fost lungită cu 50 mm față de cea a suratei naked.
    Tracer 700 descusut și pus la treabă
    E capabilă de un ritm rapid. Iar în timpul depășirilor la drum lung, acel cuplu livrat de jos te va ajuta. Dacă ajungi pe un drum virajat și începi să-i dai cărbuni îți vei da seama destul de repede că nu pentru asta e făcută. Furca față avea ceva mai mult de lucru cu mine la ghidon (am în jur de 100 kg), dar era clar că e de preferat să păstrez frânările puternice pentru momentele în care sunt cu adevărat necesare. Apropos de frâne, discurile de 282 mm sunt mai mult decât suficiente pentru cerințele cotidiene și un ritm crescut dar, feedback-ul manetei nu te îmbie la un mers sportiv. Tocmai undeva între plimbare și sprint pare că îi place să fie condusă, cu scurte reprize sănătoase oferite de motor. Să te bucuri de plimbare, nu să-ți faci griji de ce te-ar putea surprinde dacă intri tare în următorul viraj.
  6. Like
    sGh. reacted to GeO in Noul KTM 1290 Super Adventure. Vin schimbări împortante   
    KTM lucrează intens la noul Super Adventure, ce-ar putea fi lansat în curând. Iar de data asta nu se schimbă doar farul, ci apar modificări importante în construcția motocicletei. Să vedem despre ce este vorba, cel puțin ce reiese din fotografiile-spion care au fost publicate recent pe net. 
    Dacă aruncăm o privire la carenaj, în partea frontală, observăm că motocicleta arată total diferit. Vedem un rezervor alungit, ce pare inspirat de la 790 Adventure – asta ar trebui, teoretic, să coboare centrul de greutate, iar 1290 Super Adventure să devină o motocicletă mai manevrabilă în off-road și pe asfalt. 
    Apoi, carenajul acoperă motorul, dar cilindrul frontal primește aer direct din față – acum radiatorul este împărțit în două, la fel ca la R1250GS. E posibil ca cei de la KTM să fi avut în vedere crearea unui “canal” de aer din față către spate pentru o mai bună aerisire și pentru o disipare a căldurii mai eficientă. 
     
  7. Like
    sGh. reacted to GeO in Țineți-vă bine! Triumph pregătește noul Rocket III   
    Triumph testează de zor noul Rocket III și, la cum arată lucrurile în fotografiile spion, nu mai e mult până la lansare. Iar Rocket III genul acela de motocicletă construită să impresioneze – motor de 2,5 litri, cu trei cilindri în linie, 180 de cai putere și un cuplu estimat la 240 Nm – cam cât o Dacia Duster. Sau cel puțin asta se zvonește pe internet despre noul Rocket III. 
    Atunci când a fost lansată, Triumph Rocket III avea cel mai mare motor pus pe o motocicletă de serie, un triclindru de 2,5 litri ce dezvoltă 150 de cai putere și 196 Nm. Suficient cât să primești senzații tari, chiar și cu cele 360 de kg. Roata spate de 240, două faruri clasice, rotunde, – marca Triumph – o motocicletă musculoasă, bărbătească, impunătoare – totul era făcut ca să impresioneze. 
    Și se pare că dimensiunile și mușchii rămân, dar noul Rocket III devine mai rafinat. Împrumută limbajul de design folosite la clasa heritage –  faruri tot rotunde, dar cu linii puțin indulcite, la fel si semnalizările, precum și display-ul Connectivity – folosit și la restul modelelor din gamă. 
     
  8. Like
    sGh. reacted to GeO in Ford va lansa un nou SUV în 2020   
    Ford a început testele cu un nou SUV misterios de mărimea unui Focus care va fi lansat pe piață în 2020. Noul model ar putea deveni înlocuitorul lui Ecosport, SUV-ul produs exclusiv la uzina de la Craiova.
    Ford pregătește o ofensivă puternică în segmentul SUV-urilor pe parcursul următorilor ani, ca urmare a popularității acestor modele. Unul dintre noile SUV-uri a fost deja observat în cadrul unei sesiuni de teste sub camuflaj desfășurate în Germania.
    Modelul are dimensiuni și design foarte apropiate de cele ale unui Focus, însă are o gardă la sol semnficativ mai înaltă.
    Părerile cu privire la noul model sunt împărțite în rândul presei internatonale. În timp ce Autocar anunță că modelul va fi unul complet nou și va înlocui Ecosport în gamă, cei de la Motor 1 nu exclud varianta ca noul SUV să fie poziționat în gamă între Ecosport și Kuga.
    Cert este că introducerea noului SUV va avea o influență majoră și asupra uzinei Ford de la Craiova, singura care produce Ecosport pentru piața europeană. Constructorul american a anunțat anterior că va produce la Craiova un nou model, astfel că nu este exclus să fie vorba chiar despre modelul surprins acum în teste.
    Pe de altă parte, Ford are nevoie de încă 1700 de angajați pentru startul producției, semn că nu intenționează să renunțe la producția lui Ecosport sau că se așteaptă la vânzări mai mari din partea noului model.
    Ford a produs 119.000 de unități la uzina de la Craiova în primele 10 luni ale anului trecut, de aproape trei ori mai multe decât în perioada similară a anului trecut, ca urmare a succesului înregistrat de Ecosport în Europa.
     
  9. Like
    sGh. reacted to GeO in Ferrari l-a concediat pe șeful Maurizio Arrivabene   
    Ferrari a anunțat înlocuirea șefului Maurizio Arrivabene cu Mattia Binotto, care în ultimii ani a fost directorul tehnic al echipei. În plus, Pascal Wehrlein, fostul pilot sprijinit de Mercedes, va lucra în simulatorul Scuderiei.
    Noul an a început cu o schimbare majoră la Scuderia Ferrari în perspectiva sezonului care va începe la jumătatea lunii martie.
    Astfel, Ferrari a renunțat la serviciile șefului Maurizio Arrivabene, cel care a preluat conducerea echipei în 2015 fără să obțină însă performanțe majore. De altfel, italianul a fost aspru criticat pe parcursul sezonului trecut pentru o serie de erori de strategie care au afectat șansele lui Sebastian Vettel la titlul mondial. Anterior, presa internațională a speculat că Arrivabene a primit o oferta din partea clubului de fotbal Juventus.
    În locul său, Ferrari l-a nominalizat ca șef al echipei pe Mattia Binotto, care începând din 2016 a îndeplinit rolul de director tehnic ca înlocuitor pentru James Allison. Binotto lucrează însă la Ferrari din 1995, iar rolul său inițial până în 2003 a fost de inginer pentru motoare. Ulterior, el a preluat un rol de conducere în cadrul departamentului tehnic la introducerea noilor motoare V6 turbo de 1.6 litri.
    Pentru moment nu este clar cine va fi noul director tehnic al Scuderiei, însă una dintre ipoteze este ca responsabilitățile sale să fie preluate de Enrico Cardile, directorul departamentului de aerodinamică, și Corrado Iotti, șeful departamentului de motoare.
    De asemenea, Ferrari a anunțat semnarea unui contract cu Pascal Wehrlein, pilot care până de curând a fost sprijinit de Mercedes. Wehrlein va avea un rol de dezvoltare a monopostului și va lucra preponderent în simulatorul echipei.
  10. Like
    sGh. reacted to GeO in Raliul Dakar 2019: Toyota și Mini se luptă pentru supremație în cea mai dură competiție de rally raid din lume   
    Cea mai dificilă competiție de rally raid din lume a debutat la începutul săptămânii. Raliul Dakar 2019 se desfășoară exclusiv în Peru, iar concurenții vor avea de parcurs peste 5.500 de kilometri. Și în acest an, România este reprezentantă de rider-ul Mani Gyenes.
    A 41-a ediție a Raliului Dakar, cea mai dificilă competiție de rally raid din lume, a luat startul săptămâna aceasta în Lima, capitala statului Peru. Ediția din acest an marchează o premieră pentru Dakar: toate probele se vor desfășura exclusiv pe teritoriul statului Peru.
    Amaury Sport Organisation (ASO), organizatorul Raliului Dakar a sperat ca în 2019, cea mai dură competiție de rally raid din lume să înceapă din Chile și să se încheie în Ecuador, însă cele două state au decis să nu se implice. Organizatorii au avut discuții și cu reprezentanți din Bolivia, însă răspunsul acestora a fost tot unul negativ.
    Startul festiv al Raliului Dakar 2019 a avut loc în 6 ianuarie, iar în 7 ianuarie concurenții au pornit în prima probă specială. Anul acesta, competiția de rally raid a programat 10 zile de concurs și o singură zi de pauză (12 ianuarie).
    Automobilele înscrise în competiție vor avea de parcurs 5.598 de kilometri, dintre care 3.094 de kilometri de probe speciale. Finișul va avea loc tot la Lima.
    Duel strâns între Toyota și Mini
    Anul trecut, Toyota și Peugeot au dus un duel crâncen, iar constructorul francez a ieșit cu fruntea sus mulțumită performanței lui Carlos Sainz (a doua victorie în Dakar a spaniolului). În 2019, Peugeot rămâne pe harta Raliului Dakar doar cu piloți privați (Sebastien Loeb este unul dintre aceștia), Toyota și Mini fiind acum principalii actori.

    Mini a aliniat la startul competiției de rally raid 8 echipaje și două tipuri de vehicule: Mini JCW Rally și Mini JCW Buggy. Iar în dreptul piloților, britanicii au reușit să adune unele dintre cele mai importante nume care au făcut performanță în Dakar.
    Astfel, alături de Mini concurează Stephane Peterhansel, veteranul de 53 de ani cu 13 titluri obținut atât la clasa Auto (7 victorii), cât și la clasa Moto (6 victorii). Tot la volanul unui model britanic îl vom vedea pe Carlos Sainz, spaniolul urmând să-și apere titlul obținut în 2018 alături de Peugeot. Nani Roma, Cyril Despre și Marc Coma completează lista piloților cu experiență care concurează sub culorile producătorului britanic.

    Piloții echipelor susținute de Mini vor avea de înfruntat o concurență puternică din partea japonezilor de la Toyota, care se aliniază la start cu Nasser Al-Attiyah (câștigător în Dakar în 2011 și 2015), Giniel de Villiers, care a reușit la rândul său să câștige trofeul în Dakar în 2009 și Bernhard ten Brinke.
    Până în acest moment, concurenții implicați în Raliul Dakar au trecut de primele două zile de concurs, iar liderul clasamentului general provizoriu este sud-africanul Giniel de Villiers (Toyota). Pe locul secund se află Bernhard ten Brinke (Toyota), iar ultima treaptă a podiumului este ocupată de Nani Roma (X-Raid, Mini). Sebastien Loeb (PH Sport, Peugeot), de nouă ori câștigător al Mondialului de Raliuri și locul al doilea în Dakar 2017, a obținut victoria de etapă în ziua secundă.
    Emanuel Gyenes, a 9-a oară în Dakar
    România este reprezentată în Dakar 2019 de Emanuel "Mani" Gyenes la clasa Moto, sătmăreanul urmând să concureze pentru a 9-a oară în cel mai dificil rally raid al planetei.
    Spre deosebire de anii trecuți, în 2019, Mani concurează la categoria Malle Moto, cea despre care se spune că este cea mai dură din raliu. Riderul nu va avea asistență rutieră, raparțiile motocicletei urmând să fie făcute de acesta doar cu uneltele puse într-o cutie cu un volum de 80 litri. Anul acesta, Gyenes va concura cu o motocicletă KTM.
  11. Like
    sGh. reacted to GeO in F850GS vs. Africa Twin vs. Tiger 800 XCa. Partea II – Off-Road   
    ILM | Să-nceapă aventura. O tură off-road pe drumurile de munte din Apuseni. Motocicletele: BMW F850GS, Honda Africa Twin Adventure Sports, Triumph Tiger 800 XCa. Misiunea: să aflăm care e cea mai reușită motocicletă adventure de clasă medie din 2018.
    În primul episod am stabilit că Honda Africa Twin este cea mai bună alegere pentru touring pe asfalt – confort, motor reușit, cutie automată. Dar vorbim despre motociclete adventure. Iar o motocicletă adventure nu trebuie să fie bună doar pe asfalt, ci trebuie să te ducă în locuri unde drumurile sunt doar ceva vag, unde hotelurile se transformă în nopți la cort, la marginea pădurii de brad, unde se vorbesc limbi pe care nu le știi și unde orizontul se termină.
    În a doua parte a testului lăsăm asfaltul și cutreierăm drumurile din Apuseni, ce leagă cătune formate din case așezate răzleț. Drumuri cu noroaie sau șleauri, rupte de ape, dar care te duc departe de “civilizație”. Filmul poate fi urmărit în fereastra de mai jos sau direct pe canalul nostru de YouTube. A se vedea în full-screen.
  12. Like
    sGh. reacted to GeO in BMW 9cento – un concept adventure touring [MOTOR]   
    Nemții de la BMW Motorrad au prezentat la Concursul de Eleganță de la Villa d’Este un nou concept, numit 9cento.
    Numele său este gândit pentru a fi pronunțat „nove cento” în italiană și scopul său este să arate îmbinarea perfectă dintre o motocicletă de touring și una din clasa adventure. În acest scop, remarcăm un nou tip de bagaj, care poate fi prins cu ușurință în partea din spate a motocicletei, precum și o aparentă influența de la S1000XR.
    BMW 9cento promite o ținută de drum optimizată pentru touring, incluzând și o suspensie cu o cursă lungă. Agilitatea motocicletei ar fi asigurată prin folosirea de componente din plastic ranforsate cu fibră de carbon, care oferă atât o masă redusă, cât și o rigiditate superioară elementelor comparabile din metal.
    BMW a mers atât de departe cu acest concept încât a creat și două geci moto pentru cele două potențiale utilizări ale lui 9cento. Nu vă grăbiți la showroom să comandați una, pentru că este doar un concept, dar pe noi ne-a făcut tare curioși cu privire la o potențială variantă de serie.

  13. Like
    sGh. reacted to GeO in Bosch investește în motocicletele viitorului   
    Bosch continuă să investească într-o piață cu creștere constantă. Este preconizată o creștere anuală de peste patru procente a cererii globale de vehicule cu două roți în perioada 2017-2022, atingând cifra de 122 de milioane de motociclete până în 2022 (sursa: Freedonia). În 2018, Bosch a înființat o echipă dedicată vehiculelor cu două roți și powersports pentru regiunea ASEAN, una dintre cele trei piețe de top pentru motociclete din întreaga lume, alături de China și India, pentru a răspundere cerințelor pieței locale. „Bosch continuă să investească în tehnologii pentru motociclete și powersports, cu obiectivul de a deveni lider de piață”, afirmă dr. Dirk Hoheisel, membru al consiliului de administrație al Robert Bosch GmbH.
    Viziunea Bosch este de a crea, prin intermediul tehnologiei, un viitor fără accidente, fără stres și aproape fără emisii – iar acest lucru se aplică și în cazul motocicletelor. Siguranța este una dintre cele mai importante provocări cu care se confruntă piața motocicletelor. Realitatea este că motocicliștii rămân în continuare cei mai vulnerabili participanți la trafic. Riscul de deces în urma unui accident este de până la 20 de ori mai mare față de conducătorii de autovehicule. Bosch abordează această problemă prin intermediul unui concept de siguranță care conține trei pași, astfel încât numărul de accidente să fie cât mai mic. În primul rând, un prim pas este acela de a menține motocicleta stabilă în situațiile de frânare și accelerare; în al doilea rând, următorul pas este acela de a dezvolta funcțiile predictive de siguranță și de confort cu ajutorul tehnologiei radar inovatoare; și în cel de-al treilea rând, ultimul pas se realizează prin conectarea motocicletei cu mediul înconjurător.
    Concept cuprinzător de siguranță: trei pași spre o mobilitate fără accidente
    Bosch a sporit siguranța motocicletelor prin sisteme de asistență cum ar fi ABS și MSC (Motorcycle Stability Control). Conform cercetărilor Bosch privind accidentele, aproximativ o treime din accidentele de motociclete soldate cu vătămări corporale ar fi putut fi evitate cu ajutorul sistemului MSC. Acum, Bosch mai face un pas prin construirea unui scut virtual de siguranță pentru motociclete. Un nou pachet de siguranță pentru motociclete, constând într-un autopilot adaptiv, avertizare privind o coliziune frontală și monitorizarea unghiului mort, este prezentat în premieră la EICMA 2018 unui public larg. Aceste sisteme electronice de asistență sunt întotdeauna vigilente și, în situații de urgență, pot reacționa mult mai rapid decât oamenii. Conform estimărilor rezultate în urma cercetărilor efectuate de Bosch, aceste sisteme de asistență pe bază de radar ar putea preveni unul din șapte accidente în care sunt implicate motociclete. Tehnologia care stă la baza acestor sisteme este o combinație între senzori radar, sistemul de frânare, sistemul de gestionare a motorului și o interfață om-mașină. Prin echiparea motocicletelor cu un radar ca organ de simț se asigură utilizarea noilor funcții de asistență și de siguranță, precum și o imagine de ansamblu precisă cu privire la zona din jurul vehiculului. Drept urmare, aceste funcții de asistență nu sporesc doar siguranța, ci și plăcerea și confortul, făcând viața mai ușoară pentru motocicliști. „Motocicleta viitorului trebuie să fie capabilă să vadă și să simtă”, afirmă Geoff Liersch, directorul diviziei Bosch Vehicule pe două roți și Powersports.

Despre Noi


Suntem o comunitate cu domeniul NewMoon din 2018 dar cu o echipa Administrativă formată în anul 2012. Scopul nostru este să va readucem plăcerea de a va distra și de a întemeia noi prietenii.

Parteneri Oficiali


Comunitatea NewMoon


NewMoon logo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.